sobota, 5 października 2013

Jeż

Witajcie :)
No i mamy wreszcie październik. Nie wiem jak u Was, ale u mnie zaczął się słonecznie choć chłodno. No cóż to już jesień, krótsze dni, początek roku dla studentów. I znowu zaczynam pisać o głupotach.

No dobra. Dzisiaj prezentuję jeża wykonanego z sznurka. Inspiracją dla mnie do wykonania takiego jeża był wyjazd studyjny zorganizowany przez Urząd Marszałkowski, gdzie odwiedziliśmy miejscowość Goworów (tak dla ciekawostki dodam, że Goworów w tym roku został Najpiękniejszą Wsią Dolnego śląska. A tutaj wrzucam link do strony na Facebook-u :)). Tam właśnie zobaczyłam takiego jeża i bardzo mnie zaciekawił. A ja jestem taką osobą, że jak coś mnie zaciekawi to już koniec i musiałam takiego jeża wykonać.

A teraz zdjęcia




 Jak już zrobiłam jeżyka stwierdziłam, że czegoś brakuje. Siedziałam i tak patrzyłam na niego i wreszcie wpadłam na pomysł by zrobić mu jabłuszko.




A tak wygląda Goworowski jeż.

 

Już się zastanawiam co będzie tematem następnego postu.
Może jakieś propozycje.

Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz